2015. jún. 24.

Közvélemény-kutatás / Második évad? /

Egy ideje kering a fejemben, hogy vajon lenne-e "vevő" a második évadra. Szeretném hinni, hogy értelme van folytatni, de kíváncsi vagyok, hogy ti, hogy gondoljátok. Szóval egy kérdést szeretnék feltenni nektek, olvasóim: Szeretnétek, hogy folytassam a történetet, vagy már ti se látjátok értelmét.
És, hogy egy kicsit könnyebb legyen eldönteni egy rövid tartalmat írnék nektek:
"Egy évvel később...
Elkezdődött a nyári szünet. Minden egy telefon hívással kezdődött, ami elrepítette Kamit, Luit, Diát és Kami anyukáját Párizsba. Kami és Lui még mindig együtt vannak, hisz szerelmük kiállt bármilyen próbát, de most egy modell lány kerül a képbe, ami miatt Kami összeveszik Luival és szakítanak. De vajon kibékülnek? Képes lesz Kami legyőzni a féltékenységét?
Ezek alatt Dia és Henry szakítanak a nyár első hetében, mert Henry egy bulin lekapott egy csajt és Dia abban a pillanatban lépett a szobába, amikor smároltak. Dühkitörésében lepofozta, majd elrohant. Kami próbálta kirángatni a gödörből, de mindig vissza zuhant.
Ez idő alatt Tibi és Kami anyukája között erősödik a vonzalom és talán egy szerelem is szövődik..."
Szóval megjegyzésben szeretném látni, hogy "Igen" ha szeretnétek a kövi részt, vagy egy "Nem" ha úgy gondoljátok, hogy már nem érdekel.

Nagyon köszönöm, ha segítetek választani!! :) :*

4 megjegyzés:

  1. Igen. Nagyon szeretem a blogod. Vàrom a 2. évadot is. :33

    VálaszTörlés
  2. Igeen, nagyon vároom :)))

    VálaszTörlés
  3. Szia!:) Én csak most találtam rá a blogodra, de szerelmes vagyok :DD
    Legyen második évaaaad pls!!!!
    xxx K.

    VálaszTörlés